Hogyan válasszunk keresőmarketing ügynökséget? - letölthető a teljes kutatás!
A DIMSZ Keresőmarketing tagozata, a SEM kommunikációs hónap indulásának alkalmából letölthetővé teszi a kutatásának teljes változatát.
A tavaly alakult keresőmarketing tagozat a bemutatkozó kutatást követően, 2020-ra két fontos projektet tűzött ki: megszervezi a május közepén induló tematikus kommunikációs hónapot, ahol a kereső- és kapcsolódó marketing területek főbb témáit járják körbe és elindítják az őszi oktatási projektjét. A hamarosan induló keresőmarketing kommunikációs hónap központi felülete a keresomarketing.hu lesz. A kommunikáció keretében a tagok szerzői többek között a következő témákat is körbejárják: PPC felületek, Google és Youtube Ads, Facebook és Insta hirdetések, kampánytervezés, analitika, kampányoptimalizálás, konverziómérés, mobilhirdetések, kulcsszó optimalizálás, szabályozás, automatizálás.
A most kiadott, egyedülálló és hiánypótló kutatás teljes verziója részletesen bemutatja a a hazai vállalkozások döntéshozóinak véleményét a digitális ügynökségválasztással kapcsolatban. Ez most egy egyszerű regisztráció után elérhető.
A feladatok kiszervezése, az ügynökség kiválasztása, a jó együttműködés fenntartása sok vállalkozásnak feladja a leckét. Az iparág fejlődésének érdekében fontos, hogy azok, akik már dolgoztak digitális ügynökséggel, és azok is, akik még csak barátkoznak a gondolattal, eszmét cseréljenek. Az egyre növekvő keresletre válaszoló egyre bővebb kínálatot fogja össze a DIMSZ, amely folyamatos iniciatívákkal segíti a hazai digitális piacot.
A kutatás olyan kérdésekre ad választ, amelyek értékes információkat szolgáltatnak a teljes kommunikációs szakma jövőbeli fejlődéséhez. Mely szempontokat vesz figyelembe egy hazai cég, amikor keresőmarketing ügynökséget választ? Milyen marketingtevékenységben vár segítséget az ügynökségektől? Melyek azok a szolgáltatások, amelyekről azt gondolja, hogy „még benne vannak az árban”? Ilyen és ezekhez hasonló kérdésekre adott válaszokból formálódik ki az, mennyire tudatosak a hazai cégek, ha ügynökségválasztásról van szó. Arra is keressük a választ, minek van nagyobb súlya: az ajánlásnak vagy a folyamatos szakmai jelenlétnek, úgymint konferenciák, előadások, blogolás és képzések?
A teljes kutatási anyag ingyenes letölthető regisztráció után, a kutatás kivonata megtekinthető ezen az interaktív dashboardon: