Oldal kiválasztása

Hírek

Hogyan tervezz online marketing kampánystratégiát?

Hogyan tervezz online marketing kampánystratégiát?

A cikk szerzőjéről:  Keresőmarketing szakemberként már 8+ éve foglalkozom közepes és nagy költségvetésű (1-20MFt/hó kampányköltésű) Google Ads fiókok kezelésével és konverzió fókuszú kampányok optimalizálásával. Az elmúlt 8 évben több piacvezető e-kereskedelmi és b2c...

bővebben
Facebook/Instagram Ads alapmutatók

Facebook/Instagram Ads alapmutatók

A cikk szerzőjéről: PPC-vel és online marketing elemzésekkel, valamint stratégiai tanácsadással foglalkozom. Szívügyem a szakmai edukáció, a tutorial.hu PPC-s szakírója vagyok. Szívesen oktatok céges szinten, valamint mentorálok junior PPC-seket.Amit a Facebook és az...

bővebben
Mi az a PPC?

Mi az a PPC?

A cikk szerzőjéről: Vállalkozásokat inspirálunk arra, hogy tudatosan foglalkozzanak az online marketing rendszerükkel, hogy a kiváló termék vagy szolgáltatás ennek megfelelő láthatósághoz is jusson az online térben. A PPC - pay per click - rövidítés magyarul kattintás...

bővebben
A Keresőmarketing tagozat 2020-as tervei

A Keresőmarketing tagozat 2020-as tervei

2019. november 19-én reggel a Google budapesti irodájában tartottuk meg a Keresőmarketing tagozat alapító ülését. A találkozó előtt két nappal küldtem el a tagozatban résztvevőknek a tagozatvezetői pályázatomat, mert az egyik fontos napirendi pontunknak a...

bővebben
Két fontos csütörtöki nap

Két fontos csütörtöki nap

A DIMSZ Keresőmarketing Tagozatának létrejöttét két fontos találkozó indította el, melyekre a mai napig büszkén emlékszem vissza.Az első találkozó, ahol tagozatunk létrehozásának ötlete felmerült 2018. január 18-án történt, csütörtökön, amikor Huszics Gyurihoz voltam...

bővebben

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, ahol a legfrisebb, a DIMSZ Keresőmarketing tagozatának tagjai által írt cikkről értesülhet: kutatások, ebookok, cikkek, a szakma krémjétől.

Hírlevél feliratkozás