A DIMSZ podcast legújabb adásában a digitális tér adatvédelmi és technológiai változásairól beszélgetünk, és kitekintést adunk, hogy mi várható 2024-ben ezen a területen. Az adás két szakértői vendége Miskovics Adrienn (Head of Innovation - WebMa) és Solcz Tamás (Head...
Hírek
Negatív trendek az e-kereskedelemben – van kiút?
A DIMSZ podcast friss adásában arról beszélgettünk, hogy milyen nem várt kihívásokkal néz szembe az e-kereskedelmi szektor és hogyan alakulnak át ennek mentén, szinte napról-napra a fogyasztói trendek. Az adás szakértői vendége Palocsay Géza volt, a Pepita.hu...
Milyen változásokat hoz majd a GA4? Mire és hogyan készüljünk fel? – interjú Bay Áronnal
2023 nyarán óriási változás érkezik az online mérések területén, mert a Google kivezeti a jól megszokott Google Analyticset (egészen pontosan az Universal Analyticset) és egy új eszköz, valamint egy új mérési elv érkezik meg hozzánk, amit GA4-nek hívunk. A váltás...
Hogyan határozzunk meg jó KPI-okat?
Mi a második legfontosabb dolog a kampánystratégia után? A mérőszámok. A KPI-ok meghatározása és azok elemzése, majd az ebből fakadó optimalizálási munka az, ami a kommunikációnkat igazán hatékonnyá tudja tenni. Ám miként határozzuk meg a legfontosabb mérőszámokat? Egyáltalán lehet önálló kommunikációs entitásként tekinteni rájuk?
A Google privacy-first változtatása és a FLoC
Nagy valószínűséggel, a cikk olvasója már találkozott a Google legújabb kezdeményezésével, amely a FLoC (Federated Learning of Cohorts) nevet kapta. Elöljáróban annyit, hogy a Google elmondása szerint ez egy privacy-first megoldás a releváns reklámok biztosítására. Ez annyit jelent, hogy oly módon kapunk számunkra releváns hirdetési tartalmakat, hogy ehhez nem szükséges bizalmas információt megosztani rólunk a különféle felületekkel.
A legfájdalmasabb hibák amiket PPC kampányokban elkövethetsz
Konkrét hibák bemutatásán keresztül ismertetjük a gyakori baklövéseket
Elérhető a webinárunk a digitális transzformációról
Tavaly bemutattuk az első kerekasztalunkat digitális transzformáció témában, most megnézhető a felvétel.
Digitális marketing és transzformáció 2020-ban
Szakértőink áttekintik a 2020-as év hozta változásokat a digitális marketing és a digitális transzformáció szemüvegén keresztül.
Mit várhatsz el reálisan a PPC kampányaidtól?
A PPC célok felállítása a mai napig egy fejtörést okozó feladat. Pontos meghatározásához egyaránt kell üzleti és marketing ismeret is, ezek nélkül nem lehet reális elvárásokat meghatározni. De mi van akkor, ha valamelyik hiányzik? Az alábbiakban összegyűjtöttük azokat a szempontokat, amelyeket még a hirdetések indítása előtt érdemes végigjárni, és lehetőségeink szerint megválaszolni. Valamilyen szintű rizikót minden esetben kell vállalni, a cél ennek minimalizálása.
Mi szükséges ahhoz, hogy hatékony PPC kampányaid legyenek?
Összegyűjtöttük azokat a tényezőket, amelyek alapfeltételei egy sikeres PPC kampánynak
Mi kell egy sikeres online kampányhoz?
Mindegy, hogy Facebook vagy Google AdWords hirdetésről van szó, sikeres online hirdetési kampány több pilléren támaszkodik: elég, ha az egyik kicsit gyengébb és máris veszélybe kerülhet siker. Olvassa el tanácsainkat!
Kulcsszókutatás
Kulcsszókutatás bemutatása
Hírlevél
Iratkozzon fel hírlevelünkre, ahol a legfrisebb, a DIMSZ Keresőmarketing tagozatának tagjai által írt cikkről értesülhet: kutatások, ebookok, cikkek, a szakma krémjétől.