Oldal kiválasztása

Hírek

A DIMSZ podcast legújabb adásában a digitális tér adatvédelmi és technológiai változásairól beszélgetünk, és kitekintést adunk, hogy mi várható 2024-ben ezen a területen. Az adás két szakértői vendége Miskovics Adrienn (Head of Innovation - WebMa) és Solcz Tamás (Head...

bővebben
Negatív trendek az e-kereskedelemben – van kiút?

Negatív trendek az e-kereskedelemben – van kiút?

A DIMSZ podcast friss adásában arról beszélgettünk, hogy milyen nem várt kihívásokkal néz szembe az e-kereskedelmi szektor és hogyan alakulnak át ennek mentén, szinte napról-napra a fogyasztói trendek. Az adás szakértői vendége Palocsay Géza volt, a Pepita.hu...

bővebben
Hogyan határozzunk meg jó KPI-okat?

Hogyan határozzunk meg jó KPI-okat?

Mi a második legfontosabb dolog a kampánystratégia után? A mérőszámok. A KPI-ok meghatározása és azok elemzése, majd az ebből fakadó optimalizálási munka az, ami a kommunikációnkat igazán hatékonnyá tudja tenni. Ám miként határozzuk meg a legfontosabb mérőszámokat? Egyáltalán lehet önálló kommunikációs entitásként tekinteni rájuk?

bővebben
A Google privacy-first változtatása és a FLoC

A Google privacy-first változtatása és a FLoC

Nagy valószínűséggel, a cikk olvasója már találkozott a Google legújabb kezdeményezésével, amely a FLoC (Federated Learning of Cohorts) nevet kapta. Elöljáróban annyit, hogy a Google elmondása szerint ez egy privacy-first megoldás a releváns reklámok biztosítására. Ez annyit jelent, hogy oly módon kapunk számunkra releváns hirdetési tartalmakat, hogy ehhez nem szükséges bizalmas információt megosztani rólunk a különféle felületekkel.

bővebben
Mit várhatsz el reálisan a PPC kampányaidtól?

Mit várhatsz el reálisan a PPC kampányaidtól?

A PPC célok felállítása a mai napig egy fejtörést okozó feladat. Pontos meghatározásához egyaránt kell üzleti és marketing ismeret is, ezek nélkül nem lehet reális elvárásokat meghatározni. De mi van akkor, ha valamelyik hiányzik? Az alábbiakban összegyűjtöttük azokat a szempontokat, amelyeket még a hirdetések indítása előtt érdemes végigjárni, és lehetőségeink szerint megválaszolni. Valamilyen szintű rizikót minden esetben kell vállalni, a cél ennek minimalizálása.

bővebben
Mi kell egy sikeres online kampányhoz?

Mi kell egy sikeres online kampányhoz?

Mindegy, hogy Facebook vagy Google AdWords hirdetésről van szó, sikeres online hirdetési kampány több pilléren támaszkodik: elég, ha az egyik kicsit gyengébb és máris veszélybe kerülhet siker. Olvassa el tanácsainkat!

bővebben

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, ahol a legfrisebb, a DIMSZ Keresőmarketing tagozatának tagjai által írt cikkről értesülhet: kutatások, ebookok, cikkek, a szakma krémjétől.

Hírlevél feliratkozás