DIMSZ Digitális Kerekasztal - elérhető a felvétel Digitális marketing & transzformáció 2020-ban ; Tavaly decemberben tartottuk a DIMSZ Keresőmarketing tagozat szervezésében az első Digitális Kerekasztalt. Az eseményt Balázs Ormándlaki (Drive Online) előadásával kezdtük, ami 3 főbb téma köré csoportosult: A COVID-19 érzelmi hatása: mint jelenség és ennek leképződése az ügyfélkapcsolatokban. Az e-kereskedelem fejlődése: pozitív, illetve negatív hatások, valamint a gyártó cégek megjelenése a webshopok világában. Keresőmarketing technológiák: a Shopping térnyerése, a feed alapú marketing kihívásai és az intelligens licitálási módszerek fejlődése. Ezt követte egy panelbeszélgetés Levente Asztalos (Klikkmánia), Geza Forgach (Group M) és David Pongrac (OXO Holdings) társaságában. A panelbeszélgetésben az alábbi témaköröket jártuk körbe: A digitális transzformáció kényszerű gyorsulása a hazai és a nemzetközi vállalkozó szektorokban. A COVID-19 hatása a startup piacra: lehetőségek és veszélyek. A globális szereplők (Google, Facebook, LinkedIn, Amazon, Apple) tovább erősödnek? Az eseményről készül felvételt itt tudod megnézni:
Tavaly decemberben tartottuk a DIMSZ Keresőmarketing tagozat szervezésében az első Digitális Kerekasztalt.
Az eseményt Balázs Ormándlaki (Drive Online) előadásával kezdtük, ami 3 főbb téma köré csoportosult:
Ezt követte egy panelbeszélgetés Levente Asztalos (Klikkmánia), Geza Forgach (Group M) és David Pongrac (OXO Holdings) társaságában.
A panelbeszélgetésben az alábbi témaköröket jártuk körbe: